tisdag 31 juli 2012

Svettigt

Rygg & biceps på Gumse Gym.

Svettades som f*n idag, dels för att jag körde med byxor för att jag fastnar mot huden i marklyften annars. Sen så hade jag tröja för att det inte var så varmt ute idag. Fick ha en handduk på huvudet till slut för att det bra rann hela tiden...

Passet gick bra förutom marklyften som går skit. Vilade från benpasset i lördags men gjorde ingen skillnad. Får ont i övre fästena på baksida lår när jag kommer halvvägs i lyftet, har stretchat mer än vanligt. Kan det bero på alla promenader?
210kg kändes som 250kg...

Fick användning av måttbandet idag när jag skulle köra marklyft, visste inte vilken viktplatta som hade rätt diameter (45cm) 20kg lr 25kg (visade sig vara dom röda 25orna på Gumse Gym).

Så dagens tips är att ha måttband med sig alltid bra till nått :-D



2 kommentarer:

  1. Hej! Käkar du kolhydrater till frukost eller enbart innan träning och efter? Hur brukar det se ut?

    Grym blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Det är olika beror på när och om jag ska träna tex.
      Ska jag inte träna och åt väldigt mycket dagen innan kan det dröja ända tills kvällen innan jag äter kolhydrater och försöker äta lite utav dom hela dan.

      Alltid minst 1 måltid med kolhydrater innan träningen annars känner jag mig helt tom.

      Efter träning äter jag alltid vassleprotein lr aminosyror. Sen ibland äter jag kolhydrater. Nu äter jag oftast inga kolhydrater efter och väntar tills nästa måltid för att spara på kalorierna.

      Hade jag bulkat så hade jag ätit hela tiden nu försöker jag hålla kvar lite utav formen så det är endast för att spara kalorier som jag gör så nu...
      Ha det!

      Radera