torsdag 26 april 2012

Dieten

Tanken nu är att hålla mig under 95kg och samtidigt kunna vara lite mer normal. Ta en fika, äta ute, åka iväg m.m. utan att allt rasar.
Blir en ny utmaning, men känns som att jag har riktigt bra koll på hur kroppen funkar just nu och det kommer nog inte bli några större problem att kunna gå på känsla. Känner man sig för mätt så har jag nog ätit för mycket... om det inte är riktigt stora mängder grönsaker.

Beroende på hur formen ser ut när sommaren börjar närma sig så kan det bli att jag kör 100% igen och "toppar" formen. Men det är inte omöjligt att jag kan nå dit bara på att lyssna noga på kroppen och göra "smarta" val på vägen. Ska ju inte behövas ett strikt schema för att bli i riktigt bra form om man kan sin kropp och bara går på känsla, spegel och vikt m.m.

Så ser iaf planen ut nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar