lördag 19 maj 2012

Söndags och Måndags klipp

5 kommentarer:

  1. Grym film! Gillar dina beundrare när du kör marklyft :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, nja inga beundrare men min flickvän och hennes syster

      Radera
  2. Tjena Patrik!

    Hur många övningar brukar du köra till varje muskelgrupp? Läste lite du skrev där om överträning, vad är rimligt tycker du, och brukar du köra 3 set på varje övning eller? :)

    Ser riktigt nice ut! Är det tjejen i bakgrunden som tar kort på dig eller nån random som bara är imponerad av din fysik ? :P

    Hare gott mannen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar prioritera basövningarna först men blir nog minst 3 övningar per muskelgrupp. Sen kanske 3 riktigt set som jag räknar, många uppvärmnings set för att känna efter formen och inte skada mig. Kör mest på känslan och det är den känslan som jag tycker försvinner med Craze :/

      Är tjejen, vet inte vart ni tränar men är inte så ofta jag ser random folk som går fram och fotar någon dom inte känner :P

      Radera
  3. Hahaha inte varje dag man blir anklagad för att vara en crazy stalker ;-D

    SvaraRadera