torsdag 17 maj 2012

Axlar klart

Lite bilder... bra speglar på Hälsoforum :-)




7 kommentarer:

  1. du är riktigt bra nu (oxå) patrik. jag ligger säkert 8kg muskler efter dig men jag ska fan dit du är en vacker dag.

    när du säger 5 dubbelcheese. menar du en burgare med 5 skivor kött då eller klipper du verkligen 5 st dubbel cheese?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara kämpa på :)

      Jag skulle utan problem äta 5 dubbelcheese hamburgare men blir lite mycket kalorier. Nu försöker jag hålla igen... :D

      Radera
  2. Ingen film ? :D Ser riktigt bra ut iallafall!

    Kör denna låten till nästa video du lägger upp: http://www.youtube.com/watch?v=F2FMDV8yW9M ;)

    Mvh Chris

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hela kameran full måste bara få/ta mig tid :) Ska kolla på låten senare :)
      Ha det!

      Radera
  3. Grym form, grym massa, grym styrka, grym blogg. Den mänskliga kroppen i sin perfektion här.

    Fortsätt.. vara grym. ;)

    Mvh
    Nordin

    SvaraRadera
  4. Haha tack så mycket :)
    Ha det!

    SvaraRadera