tisdag 12 juni 2012

Fredags passet

Axlar & biceps

7 kommentarer:

  1. Grym film! Inga alls planer på att tävla igen? Du har ju grym potential!

    Keep it up!

    Bästa bloggen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Tror jag skulle kunna göra bra ifrån mig i CBB... Men annars tycker jag att på min längd (178cm) ska man köra minst -100kg :D Men hade det inte varit för min scenskräck hade jag tävlat igen, men nu får jag inte ut något av det förutom ont i magen :/

      Radera
  2. Tjena Patrik!

    Vad har du för tips på bra övningar för bakre lår och hur fan gör man pudding av Double Pro? :P Tar du ZMA tillsammans med double pro'n innan du slaggar btw?

    Hoppas allt är bra förutom axeln du skrev om :( Fan vad tråkigt sånt där är. Hoppas det blir bättre och får något svar av sjukgym. Hare bra mannen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att tunga basövningar som marklyft/raka marklyft med stång/hantlar sen typ knäböj och benpress beroende på hur man placerar fötterna borde vara the shit. Men har ingen bra baksida så borde inte säga nått :D

      Det ska ju inte vara bra att blanda ZMA med mejerivaror, men ibland gör jag det ändå.
      Bästa är ju att äta stekt äggvita innan sängen.

      Tack detsamma :)

      Radera
    2. Brukar blanda double pro med lite vatten till den konsistens man vill ha, sen kan man lyxa till det och hälla i mer kakao och flytande sötningsmedel alt socker om man inte bryr sig om kalorierna :)

      Radera
  3. Ahaaa ok. Men fan ja köpte double pro för o ta innan jag sover trodde det var nice med kasein då eller innehåller äggvita ''slöa'' proteiner med? När på dagen är det rimligt och använda double pro annars, om man inte tar innan sovdags?

    Ledsen om det i dina ögon är korkade frågor men försöker bara lära mig så man kan optimera sin kost mer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Double pro är bra innan man sover men det är ZMA som tappar sin effekt utav mejeriprodukter. Tror man ska ta ZMA 30min innan måltiden lr liknande. Äggvita är långsamt. Double pro är ju inte bara långsamt protein och det går nog bra att äta när som helst.

      Jag har inte världens koll heller, går ju att göra allt hur avancerat som helst...

      :)

      Radera