fredag 24 augusti 2012

Fredag

Passet igår var riktigt tungt...
Inte så dåliga vikter heller även fast det blev både ben och axlar, 5a på 200kg i böjen tex.

Fick hem kosttillskott igår oxå, gillade den gamla 250 så får se hur den här är. Behöver mer PWO när min jack3d tar slut. Kostade "bara" 250kr när jag beställde och sen några whey drickor som hade kort datum.
Dom är riktigt goda och smidiga!

Som till idag när jag ska på kryssning.
Inte varit full på över 4,5år så tror inte jag blir det idag heller... bara äta massor och se till att vara utvilad till på måndag då det ska bli bröst och triceps :-)


2 kommentarer:

  1. Vart hittade du de för bara 250 kr? :) De är precis lika bra som gamla SP 250!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gymgrossisten hade kampanj förra helgen, såg att dom kosta typ 400kr annars...

      Najs, nu var det ju iof ett bra tag sen jag använde 250 sist. Innan Jack3d kom så kanske tycker effekten är dålig nu. Vi får se :)

      Radera