tisdag 7 augusti 2012

Bröst på Delta Gym film

2 kommentarer:

  1. Tjena Patrik!

    Jo! Jag har ett par frågor här som jag hoppas du kan besvara! En fråga som inte rör träning konstigt nog också :P Det står att du jobbar som maskinoperatör, kan du berätta lite mer vad det är? För jag ska nämnligen söka en utbildning nu som CNC-operatör, vilket är datorstyrning av maskiner. Man typ programmerar maskiner med mått osv. Är det samma typ som du jobbar med? Om inte, vad är det du har pluggat eller fick du jobb genom nån bekant lr så?

    Sen då, en träningsfråga(såklart):p Alltså, kan du ge mig tips på vilka kosttillskott jag ska ha om jag vill bygga massa/gå upp i vikt. Är det carbosyn/vitargo/whey/vitaminer osv och nåt att ta innan sovdags? Vad ska man köra på innan sovdags egentligen. Är denna något och ha? http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/night-pro-1-kg

    Eller: http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=visa_artikel&artnr=9941-023&extra=kampanj
    Här står det ''ta inte i samband med kalcium'' lr nåt. Det får mig att tänka att du skrev en gång att ägg va grymt innan läggdags, men ägg innehåller ju tydligen kalcium av det jag sett :S Gaah, blir helt förvirrad här!

    Sorry för långt inlägg! Men hoppas du orkar svara nångång iaf :) Såg att du lira BF 3:D Då kanske man kan lira utan dåligt samvete i framtiden då :D lirar du på ps3 eller dator ?

    Hoppas allt är bra annars mannet! Peace!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja!

      Aa det jag jobbar med (cnc operatör). Kör typ 5 maskiner och håller koll på måtten m.m. Jobbar skift (tycker det är skönt). Har pluggat till det så är på den vägen.

      Inte så fysiskt krävande jobb och kanske inte så utvecklande heller, men är träningen jag brinner för och den fungerar bra med det här jobbet :)

      Gå upp vikt är ju "bara" att äta mer... Men innan läggdags ska det ju vara bäst med långsamt protein, typ kasein proteinpulver, ägg, keso, kesella m.m.
      Sen det där med kalcium blir jag inte heller riktigt klok på och produkten du länkade till var ju någon form av zma typ...
      Tror inte alla små detaljer är viktigast utan att man alltid får i sig mat varje dag, sköter träningen hela tiden m.m.

      Mat är ju alltid bäst att äta sen kan du ju om du har svårt för att gå upp i vikt lägga till gainers, lr drinkar med carbosyn/vitargo/maltodextrin (malto är det enda som är riktigt billigt). Men bästa är ju mat istället för massa skit snabba kolhydrater.

      PWO ger ju inte muskler men förhoppningsvis kör du hårdare som ger mer muskler. BCC/EAA tror jag inte är viktigt under bulk eftersom man aldrig har tom mage. Kreatin monohydrat tycker jag är typ det viktigaste och billigaste.

      Sen ang BF3 :D Är inte bra för träningen, sömnen blir lidande när man vill hinna med allt det vanliga sen avsluta dagen med att spela. Kör på PC.

      Ha det!

      Radera