onsdag 15 augusti 2012

Film från senaste passen:

Min enkla 10a på 180kg i bänken finns där ;-)

4 kommentarer:

  1. Tjena Patrik!

    Vill tacka för svaren jag fick sist! Riktigt nice! Vill inte låta som nån crazy stalker fanboy här men fan vad vi delar uppfattning om saker angående jobb, träningen, gibbandet på kvällarna osv :P
    Tänkte även meddela att jag kom in på Industritekniska/CNC-operatör utbildningen! Fick en plötslig känsla av lite nervositet när jag fick reda på det :p
    Så tänkte fråga lite allmänt om det är svårt/tufft? Är det mkt matematik? Är det mkt ''ta-hem-plugg'' så att säga? Sen har jag en liten farhåga över maten med :p kommer du ihåg hur du gjorde? Blir man tvungen o ta med kesella nu bara för det är lättare antagligen :S

    Sista filmen du gjorde här var förövrigt riktigt kul :D kul med lite humor :) Sen var instruktionsvideon väldigt tydlig och bra över din PWO :) Mer sånt !! Gärna på hur du får din köttfärs så mörkbrun och fin :P min får dålig färg och drar man upp värmen för högt blir det sjukt mkt vätska i pannan istället :S Måste typ ta idealmjöl för att få den fast o fin !

    Sorry nu blev det ett sjukt långt inlägg(igen) :p Men man går o samlar på sig lite frågor såhär blire lätt så :P Hoppas det är ok!

    Hare bra mannen!! keep on pwning :) Peace!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja!

      Jag hade matte a b c och c var frivilligt. Kommer inte ihåg så mycket (är några år sedan) men jag är inte bra på att plugga och klarade mig.
      Jag gick i skolan från 7-4 varje dag så hade med mig matlådor som till jobbet, vi hade kylskåp och micro.

      Vi får se om det kanske blir någon mer "instruktionsvideo", men köttfärsen kör jag bara på 4ans värme och endast nötfärs och kryddor.

      Ha det!

      Radera
  2. Tjena Patrik!

    En fråga om diet.

    Just nu käkar jag Prot2-3gr kroppsvikt, Fett 1,5 kroppsvikt, Kol runt träningen runt 100-150 gr!

    Frågan är hur gör jag på vilodagar, kör 2dagar träning 1 dag vila.... Ska jag köra lägre på kolhydrater, om inte vilken tid på dagen ska jag käka dom? På vilodagarna är det cardio 2gr dagen 30-45 min crosstraineer.


    mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om vikten/formen går åt rätt håll så kan du ju fortsätta och äta dom när dom kanske gör lite nytta, på jobbet lr liknande. Lr dela upp dom på flera tillfällen.

      Annars kan du ju kanske sänka dom till hälften på vilodagarna till att börja med.

      Radera