tisdag 16 oktober 2012

Marklyft

Körde rygg med nästan hela Teamet idag :)
Tanken var att bara köra lätt i marklyften då jag suger i den.. men när Sten körde tungt så var jag tvungen att försöka hänga på.
 200kg kändes tungt, samma sak med 230kg men sen kopierade jag från Sten att hålla bredare på stången (nr 2 på bilden, nr 1 är som jag brukar köra) och det blev mycket lättare.
Så 240kg som Sten gjorde gick lätt för mig med, sen körde jag 250kg efteråt.
Är nöjd med tanke på vikten jag har nu (ca95kg) och det känns som att jag kommer kunna utvecklas i marken i framtiden :D

Blev typ 130kg i latsdrag och lite andra dragövningar.
Avslutade med biceps, mage och vader. Inte så mycket energi kvar i biccarna dock men resten gick fint!

Dags för 400g lax och grönsaker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar