fredag 5 oktober 2012

Axelsson

Axlar idag och precis ätit måltid 2, sista innan träning.
Blev det som är på bilden (ägg,ost,ost & ris).

Måltid nr 1 blev proteinpulver, mjölk och havregryn (ingen aptit och lat).

PWO blir 2 skopor superpump max, xtra amimosyror och kreatin.

Under passet kommer jag ta carbosyn och aminosyror.

Efter passet bara vassleprotein (ca50g), kör inga kolhydrater för att hålla ner kalorierna lite.
Hade jag velat få i mig så mycket kcal som möjligt hade det blivit 50-100g kolhydrater i drinken oxå.

Har inte orkat laga mat idag så kommer bli frysta thailådor och någon form utav xtra protein på jobbet ikväll, lite tomater för att fylla ut lite.

Har ätit mer senaste veckan och har riktigt bra tryck i kroppen, nästan för bra. Skönt att trycka i sig mycket kolhydrater och att svälla upp, synd att formen kommer bli så dålig om man fortsätter.

Är fortfarande under 100kg morgonvikt och ska nog hålla mig där, vill bulka som en gris igen för att kunna ta nya rekord i bänken men känns inte värt det...
Blir bara massor med fett att ta bort om det blir diet igen.

Glömde skriva att jag hittat min nya favoritdryck.. pressad citron med vatten och jordgubbslight saft. Skulle ju sluta med saft....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar