söndag 2 september 2012

Bra träningskläder

Adidas har bra kvalite och sköna tröjor/byxor. Faktist bland dom enda märkena där jag får plats med benen i strl xl utan att det sitter för tight.

Och sen tar jag hellre "vanliga" märken än att ha Gasp/Better Bodies som känns lite nybörjare som vill se stor ut lr proffs som verkligen behöver stora plagg(sen är dom ju riktigt dyra).

Sen har jag några affliction shorts och dom är riktigt bra! Kan köra knäböj/marklyft utan problem. Bra med utrymme för benen och lite stretch aktigt material, sen är dom riktigt svala. Kanske blir kallt i vinter men annars det bästa jag har haft i byx/shorts väg.

Något märke ni kan rekommendera?



4 kommentarer:

  1. Håller med om att Gasp har blivit lite väl komersielt/nybörjaraktigt. Better bodies har dock rikigt sköna/snygga t-shirts inte alls Gasp storlekar.

    Har du några planer på att tävla i framtiden?

    SvaraRadera
  2. Adidas mjukisbyxor ligger min röst på! Ivarjefall till vintern. Finns ju lite olika tryck på och färger osv. Apropå adidas, vad är det för adidasskor du har? Ser ut som boxningsskor.
    Kan det här vara något för dig typ i marklyften

    http://www.sportgymbutiken.se/sv/artiklar/power-perfect-ii-adidas.html ?

    Annars har jag bara lite tips på nåra tischor som är rätt snygga enligt mig + som är jävligt sköna: http://www.sportgymbutiken.se/sv/artiklar/privat/klader/rigor-mortis-tee-warrior.html

    http://www.sportgymbutiken.se/sv/artiklar/spadee-tee-warrior.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Några jogging/sprint skor tror jag... Tyckte dom var snygga men håller inte särskilt bra för promenader på asfalt dom började slitas ner direkt.

      Dom där skorna ser ut att hög häl och det brukar ju vara för knäböj. Plattsula för marklyft lr barfota.

      Aa dom var schyssta, är det en bra webshop?

      Ha det!

      Radera