fredag 31 augusti 2012

Fredag = axlar

I onsdags på min vilodag hög det till i ryggen, har fått så förut när jag varit sliten i ländryggen, men då har jag gjort en hastig rörelse med ryggen när det händer.
Nu gick jag bara på jobbet och gjorde inget alls... blev tvungen att hålla fast mig i en maskin ett tag innan jag vågade röra mig mer. Läskigt när det strålar till och man tappar all kraft.

Varit öm sen dess men det känns mycket bättre idag, inte köra marklyft lr knäböj bra utan att jag kan iaf köra axlar. Kanske blir problem att få upp stora hantlar...

Blir axlar på Gumse Gym idag, skönt med variation ibland sen har dom ju riktigt stora hantlar :-) och lite annat roligt.

Fått i mig 4st El Maco grande burgare inom ett dygn, nytt rekord ;-)



3 kommentarer:

  1. Drar du till donkan på rasterna på jobbet lr hur får du in alla besök på schemat? :)

    SvaraRadera