onsdag 16 januari 2013

Min träning

Har tränat oftare nu än vad jag själv tycker att jag ska, men har sådant träningssug att jag skiter i det.

Kör min vanliga 4split sen på mina vilodagar känner jag efter om det är någon muskelgrupp som är återhämtad, och om jag tränar den så kommer det inte påverka mitt "riktiga" näst kommande pass. 

Så idag blev det triceps och vader bonuspass.
Nästa riktiga pass är axlar och biceps på fredag, kommer nog vila helt imorn lr köra lite kardio.

Viktigast nu är att jag verkligen lyssnar på kroppen för annars kommer det komma skador... typ som i armbågar och liknande.

Körde smal bänkpress för triceps upp till 120kg med fristång, kände att jag kunde köra tyngre men stannade där...

Äter fortfarande periodiskt och det fungerar bra förutom när jag jobbar dagtid, lite mycket skräpmat ibland men vikten går inte upp iaf.
Lite synd för då unnar man sig det för ofta, borde bara äta bra mat och inte lägga in en dålig måltid så ofta.
Blir ca3 måltider per dag och en j*vla massa aminosyror ...

Provat jacked xx nu några pass och gillar den, påminner om gamla jack3d. Får inte alls så farliga krascher som alla varnar om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar