lördag 12 januari 2013

Lördag

Vaknade ganska sent idag (11) och "frukost" blev som vanligt:
C-vitamin och aminosyror i shaker (c-brus och bcaa) sen alla vitaminer och mineraler.

Åkte och handlade på mmsports där jag köpte deras nya pwo jacked xx och 17-dione. Inte provat jacked xx ännu.
Fick några samples oxå.

Drog i mig assault och hemavol samples som jag fick på mmsports sen blev det ben på Delta Gym.
Tror jag fick lite mer pump av hemavolen ska prova igen på bröstpasset och se.
Ben är ingen prio direkt... körde väldigt lätt på framsida och lite hårdare på baksida och vader.

Drack aminosyror under passet och lite efter passet.

Ca 30-40min efter blev det en lyxmåltid på McDonalds :-)

En bigtasty och mcflurry sen ett protein sample som jag fick, ganska gott protein som innehöll det mesta. Och detta är min 1a måltid idag.

2 kommentarer:

  1. Tjoo!

    Hur mycket kcal ligger du på per dag (ca)? Hur mycket g protein per dag?

    MVH Chris

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu när jag kör periodiskt så räknar jag inte, blir en stor mängd aminosyror sen ligger kanske protein och kolhydrater lika på träningsdagarna och fett ganska lågt. Kör bara på känsla. Men känner nu att det blir för dålig mat ofta så borde börja köra striktare.

      Radera