lördag 26 maj 2012

TCX X-SQUARE

Köpte nya mc skor samtidigt.

Har riktiga stövlar hemma men vet att jag inte alltid kommer orka använda dom(svårt att få igen över vaderna, fulare,tyngre och känns klumpiga).

Medans dom här skorna både ser bra ut (enligt mig) och känns som vanliga skor gör att jag alltid kommer ha minst dom på. Och det skyddar bättre än att köra i vanliga sneakers.

Utrustning som används är alltid bättre än utrustning som ligger hemma... Och såklart är "riktiga" stövlar bäst.


5 kommentarer:

  1. Såg riktigt schysta ut. Vart köpte du dom? Med vänlig hälsning, marcus

    SvaraRadera
  2. Du kan köpa mina om du vill :-)
    Strl 42

    Finns på MC affärer och på nätet.

    Har ingen MC kvar och dom är typ oanvända.

    Mvh

    SvaraRadera
  3. Jag har strl 43. Är dom som normala 42or i storleken eller? Mvh marcus

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har strl 43 oftast men tyckte dom kändes lite för stora så tog 42 för att få bättre känsla.
      Bor du i sthlm området kan du prova dom.
      Är i nyskick och har kartongen kvar, nypris 995:- du kan få dom för 500:-

      Radera
    2. http://www.sporthoj.com/annonser/?id=68843

      ( Här är en länk till det jag ska sälja i utrustningsväg finns fler bilder där )

      Radera