torsdag 3 maj 2012

3h

Promenad... och en kopp kaffe blev det


2 kommentarer:

  1. Tjena Patrik!

    Det var Rille här igen med lite frågor :P Hoppas det går bra.

    1. Hur många måltider brukar du käka innan du går o tränar? Personligen gillar jag om man fått i sig ett par. Gillar inte te x o gå o träna efter bara frukost.

    2. Vad menas med ätardag i din mening? Ja menar, är det 'skräpmat' till varje måltid och godis och efterrätter så det står härliga till eller kör du en måltid mcdonalds och resten kyckling/ris/nötfärs osv? :)

    3. Vad anser du om kesella? aldrig något du äter?

    4. Hur tar du ditt BCAA , före, under eller efter trän?

    5. Vad brukar du dricka till måltiderna, äre vatten/mjölk eller kan det slinka ner nån cola osv? :)

    6. Såg din post häromdagen om PWO:s som kunde vara skadliga. Vad ska man köra på nu då? Tänkte beställa hem den här http://www.mmsports.se/Jacked-XX-New-Edition.html men den innehåller ju DMAA som tydligen var skadligt. Då undrar jag, är den skadlig för kroppen på ett sätt som gör träningen lidande i form av nedbrytnig eller nånting? Annars kör jag fan det endå :)

    Annars hoppas jag allt är bra med dig och tack igen för en sjukt bra blogg. Riktigt inspirerande, lite dåligt med videos på slutet dock :P ps. ska du ner till linköping nångång så är det citygymmet som gäller :D Donkan ligger 5 meter ifrån :P

    Hare bra mannen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. 1. Jobbar skift så det skiljer sig från vecka till vecka... Men jag föredrar förmiddagspassen då jag endast ätit 2 måltider.

      2. Olika... ett tag var det äta skräp hela dan sen tillbaks till det "normala". Just nu är det att byta ut enstaka måltider mot skräp.

      3. Ätit ihjäl mig på det förut, tycker inte om det längre. Jag tycker oxå att jag mår bättre utan.

      4. Jag tror att bcaa endast är nödvändigt under diet när man har tom mage. Men kör det alltid före träning och nu när jag dietar så tar jag det ifall det blir typ 3h utan mat (mellan måltider).

      5. Ingen mjölk, dricker vatten eller light läsk/saft.

      6. Jag beställde precis det där erbjudandet, jag kan inte svara på om det är skadligt :/ men jag kommer fortsätta köra tills det blir helt olagligt...

      Tack :) Ska försöka komma ihåg det om man ska dit någon gång :) Ha det!

      Radera