fredag 13 april 2012

Formen

Ganska nöjd med hur formen är just nu, iaf när man har pump.
Och jag har fortfarande inte kommit tillbaks på 94,1kg som är min lägsta vikt. Ligger strax under 96kg just nu.
Men tror jag ska hålla mig runt den här formen tillsvidare och sen dra ner mig lite mer när värmen kommer.
Fortsätta med en ätardag i veckan om inte vikten blir allt för hög.
Knappt kört någon promenad alls senaste veckorna så finns mycket att hämta där om jag vill.

Har tidigare bara kört ätardagar på lördagar (förutom senaste som var en måndag) och det är lite trist då benen absolut inte behöver bli större. Och jag hellre vill ha bättre tryck på bröst eller ryggpassen. Kan ju ändra om mitt träningschema oxå men det vill jag inte.



Hade ätardag dagen innan det här passet. Funkade bättre än bröstpasset som var samma dag...

Så ska nog ha dom på söndagar eller måndagar, att träna samma dag som jag äter har sina nackdelar då det oftast blir så mycket mat att jag får problem att köra ett bra pass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar