lördag 13 oktober 2012

Diet igen?

Har varit det i 3 dagar nu och om jag orkar och inte tappar motivationen så tänker jag ha 90kg som mål.

Började på 95.9kg och är nere på 94.8kg morgonvikt idag.

Tanken den här gången är minimalt med kardio då svenska vädret är så dåligt 80% av året och jag orkar inte åka till gymmet för att köra det där. Sen tycker jag att min kropp reagerar dåligt på kardio och ser sämre ut.

Mycket protein och inte så snålt på fett medans kolhydrater kommer jag bara (försöka) äta när dom behövs. Och för mig är det innan träning och ibland under träning.

Blir ingen stenhård diet med att räkna kalorier utan mer att få det till en livsstil för att nå 90kg som en vikt att ligga kvar på ett tag.

Se om jag har det som krävs för att hålla bra form en längre tid.

Kanske ångrar mig imorn men känns riktigt bra och kul just nu :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar