onsdag 20 juni 2012

Pec minor & lats

Är en nervinklämmning som jag trodde, fick en nål i pec minor(obehagligt) och ska stretcha pec minor och latsen några gånger per dag.
Har gjort latsen ofta men inte pec minor.

Hoppas det kommer göra så att min höger blir bra igen... syns tydligt att mitt högra skulderblad inte rör sig lika bra som det vänstra. Måste "fuska" för att kunna göra ett sidolyft på högern.

Ett besök igen om 3 veckor så får vi se om jag är på bättringsvägen.

1h promenad avklarad ska äta frukost och ladda om för ca 4h promenad (galet).
Men det är fint väder så blir promenad istället för att ta bilen.

Ny lägsta vikt idag med, känns bra att jag inte åt ett rör chips och massor med godis igår (man ska inte ha något gott hemma vid diet...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar