torsdag 14 juni 2012

Kolozzeum

Såg att jag fått "mycket" trafik från en tråd där...
Och nu blev jag taggad att ta tag i dieten igen haha
Aldrig hört talas om det som tråden hette men jag var ju iaf fetast i den och jag kan ju inte riktigt hålla med om att jag är för stor. Ska jag vara i lika bra form som vissa har där så väger jag max 85kg?
Dvs jag måste ner 7.5kg från dagens morgonvikt. Och att en efterbliven person lägger upp en bild när jag väger 100kg? (Vet inte från när bilden är tagen men väger iaf över 95kg) och tycker att jag har för bred midja, konstigt när jag är 178cm lång och väger runt 100kg i dålig form...
Känns lite som en fråga jag fick på gymet, hur får jag sånna fina muskler som du har och inte sådär stora fula som dom har (pekar personen på ett gäng killar som väger minst 30kg för mycket i vätska och fett...).
Fattar folk inte skillnad på att vara skit fet,fet,normal,hård,sjukt hård,onaturligt hård...
Så det som stör mig är att jag blir jämförd i dålig form vs folk i riktigt bra form :p

Nu pratar jag överkropp, har för stora ben...

6 kommentarer:

  1. har du någon länk till den tråden? tror knappast att den där fikusen hade din massa även om han nu var hårdare.

    SvaraRadera
  2. Nja asså några tyckte jag var stor m.m. Men dom verkar inte förstå att många utav killarna i tråden skulle vara mycket större om dom inte var så hårda.

    Borde kanske ta det positivt att inte platsa in i tråden men när dom har lagt upp folk som är större än mig (fast hårdare) och då är det plötsligt bra.

    http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=184746&page=27

    SvaraRadera
  3. Din fysik slår ju det mesta i den tråden.
    Tycker du ska vara grymt nöjd med den formen du ligger inne med nu. Behöver inte deffa mer enligt mig. Sen diggar jag din styrka också, rätt extrem faktisk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)

      Deffen är inte 100% men lite till vill jag gå ner men det får gå som det går..

      Radera
  4. Trist som tusan med den typen av trådar, finns ju en uppsjö där folk sitter o dömer/bedömer olika byggare. Min känsla är som oftast att dom med flest åsikter är dom som spenderar minst tid i gymmet. =D

    Personligen tycker jag du har en grym fysik! Är här o läser/kollar klipp o bilder dagligen. Bra för egen motivation! =)

    Tack för en bra blogg!
    jacob

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja det är sant, internet är riktigt bra men ibland så är folk för bra bakom skärmen och inte irl :D

      Ha det bra!

      Radera