måndag 15 juli 2013

Gilda Max - Gym Budapest Hungary

Gilda Max

http://www.gilda-max.hu/hermina

1146 BUDAPEST, HUNGÁRIA KRT. 162-166.

Har lite semester och passar på att prova lite Gym :-)
Körde ett bröst och triceps pass där och det var ett bra gym till ett ok pris, (kanske räknat fel på valutorna m.m.) men under 50kr för ett enkelpass, sen kunde man köpa typ 4 och 8 gångers klippkort och då blev det billigare.
Hittade 55kgs hantlar kanske fanns större.
Ganska många maskiner som man lägger på fria vikter (hammer strength liknande) och mycket annat.
Tror inte jag hittade någon skivstång som jag gillar annars var det nog bättre än dom flesta gymmen i Stockholms området tex.

Kommer prova så många olika gym som möjligt under resan och sen kan jag säga vilket jag gillade mest här i Budapest.

2 kommentarer:

  1. En rekommendation - FlexGym.
    Hur bra som helst!
    Ska själv dit i augusti.

    Oavsett, ser bra ut.
    Keep up the work :)

    SvaraRadera
  2. Vi ska dit om typ en timme :-) hört och läst att det ska vara riktigt bra.

    Jag kommer absolut åka till Budapest igen, så billigt och bra.

    Tack :-)

    SvaraRadera