söndag 5 maj 2013

Pittsburgh Pro

Gårdagen kommer jag aldrig kunna överträffa...

Först tävlade min flickvän Michaela i bikini och hennes bror i bodybuilding.
Helt sjukt att jag fick möjligheten att komma och se det live.
Dom var jätteduktiga och det var första gången för båda.

Sen fick jag se dom bästa bodybuilderna i världen på nära avstånd och det var ingen stor tävling så det kändes ännu sjukare att dom var där och att jag lyckades pricka det tillfället.

Phil Heath , Jay Cutler , Kai Greene , Flex Lewis , Branch Warren , Dennis Wolf , Shawn Rodden , Kevin Levrone , John Delarosa m.m. säkert glömt någon.

Absolut något som jag drömt om att få se i verkligheten.

Besvikelsen när inte Jay Cutler kom till fitnessfestivalen och jag trodde att jag aldrig skulle få se han var stor... Men det löste sig :-D

Kommer lätt vara bland det bästa som hänt i mitt liv! Den här resan och tävlingen.

USA är drömmen att få bo i... Precis allt förutom att jag suger på att prata engelska är bättre i mina ögon.
Affärerna har allt du kan tänka dig, allt finns i diet/light version.
Bästa stället att bli fet lr hård för du har verkligen allt.
Har tränat på 2 gym som inte är några "hardcore" gym men ändå är dom mycket bättre än dom flesta vi har i Sverige.
Allt är större och bättre...

Dom här 9 dagarna är det bästa som har hänt mig hittills och jag är så tacksam att dom blivit av!

Michaelas släktingar är så snälla som låtit mig få vara här i deras lyxhus, allt har varit bättre än att bo på ett 5 stjärnigt hotell.
Deras husdjur är underbara :-) Vädret är bättre än svensk sommar m.m.

1 kommentar:

  1. Vilken toppenresa du har haft! Ses i morgon då får du berätta mer :)

    SvaraRadera