söndag 13 januari 2013

Min vanliga frukost

Så ser den ut nu när jag "fastar"

6 kommentarer:

  1. Intressant läsning om din periodiska fasta väldigt intresserad av att veta mer om ditt upplägg. Skulle vilja pröva på det själv ligger långt ifrån din fysik men kul att se resultat av olika sett.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag jobbar skift så blir inga riktigt fasta tider men om jag jobbar eftermiddag så börjar jag äta vid 14:00 till 20-21:00. Blir ca 3 måltider.

      Behöver inte äta så noggrant för det blir inte så stor mängd kalorier om man inte äter en pizza vid varje måltid.

      Så räknar inga kalorier och äter högt med protein och lite lägre kolhydrater och fett. Men är inte jättestrikt på vad måltiderna innehåller.

      Kör aminosyror under fastan så blir ingen riktig periodisk fasta.

      Radera
  2. Vilket pwo tycker du att det är den bästa just nu?
    GOOD WORK :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror Jacked XX från mmsports är min favorit nu, billig i förhållande till antal portioner oxå.

      Radera
  3. äggvitor måste du väl ändå kunna käka, det är ju bara vatten och protein minus alla tillsatser

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, vill ha något som går ut snabbt i blodet och äggvita är långsamt. Sen är inte äggvita bra att äta rått så måste i så fall steka lr koka den först vilket jag inte orkar. Så jag ser inga fördelar att äta det på morgonen. Äter dock ofta stekt äggvita på eftermiddagen när jag äter vanlig mat.

      Finns typ inget som är lika snabbt som bcaa/eaa, om man tuggar nötkött väldigt fint ska det iof vara ganska snabbt men inte i närheten av bcaa/eaa.

      Radera