torsdag 3 januari 2013

Instagram

http://instagram.com/pattezzz/


Om ni vill följa.


Fräscha upp bloggen lite... 

Vill ha en banner till min blogg men har inte photoshop och vet inte hur det fungerar heller... om någon har lust att hjälpa mig så blir jag glad haha... tänkte ta bort bakgrundsbilden när/om jag fixar det...

Sen skulle jag vilja fixa en bild eller animering att lägga in i mina youtube filmer så det ser lite bättre ut än att jag tar en ögonblicksbild och använder windows moviemaker text...

Kan vara mitt mål för 2013 :-D

4 kommentarer:

  1. Fråga Monika? Hon har ju vunnit lite tävlingar för sånt. Hon har även gjort min efter att jag skickat ett gäng bilder som jag ville ha med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lyckades få ihop något själv :) Tack ändå!

      Radera
  2. är assualt en god pwo?

    SvaraRadera
  3. Nja, inte godaste men helt ok

    SvaraRadera