lördag 5 januari 2013

Kalorier

Mycket mat igår och idag:
Thai buffe igår
Frukost buffe nu
Måste skärpa mig om jag inte ska väga 100kg morgonvikt  igen. Dvs nu i veckan...
Var inne på mmsports butiken och handlade lite igår:
Jacked fuel på erbjudande (144 för 12st), bra tryck i dom.
Nya wrist wraps då min gamla titan lossnar utan att kardborren lossnar (vet inte hur det går till...).
Bsn amino men fanns inte den smaken jag ville ha :-(  (blue raz köpte jag nu och den funkar men inget speciellt)
Tänkte köpa en till burk assault men var slut :-(
Snart dags för ben när maten smält lite, känner mig mindre sjuk idag så var bra att jag tränade igår...

2 kommentarer:

  1. Hej, jag har en fråga om bodybuildning, jag har haft denna känsla länge och kommer ta den, jag kommer försöka bygga muskler,men mitt "problem" är att jag väger 65 kg är 182 cm och är snart 18 år.
    jag har svårt att gå upp i kg, spelar ingen roll vad jag äter hur mkt av det ja än äter för min förbräning är så stor,men är det bättre att sattsa på massa protien och försöka skita i mkt kolhydrater och sätta fokus på bygga muskler?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Ett kort svar är, ät mer du äter för lite.

      Vad du upplever som mycket mat är förmodligen inte mycket.

      Bara att du har dålig aptit.

      Enda lösningen är att äta mer mat, lättare om du äter mat som är kaloririk gör ska du bara äta ris och kyckling blir det riktigt mycket mat som tar mycket plats i magen och oftast inte blir så gott.

      Tex Gainers är lätt sätt att få i sig kalorier

      Ät mer och lovar att du kommer få resultat.

      Ha det !

      Radera