söndag 18 november 2012

Söndah

Var riktigt sugen på att träna idag men gjorde inte det för då blir dom andra passen lidande, bara hoppas jag är ännu mer taggad imorn.

Inte vägt mig på ett tag och fre+lör blev det mest fuskmat så trodde att vikten skulle vara ganska hög idag, den brukar oftast bli högre dan efter ett benpass så inget konstigt.
Men vikten var bara 93.2kg vilket var oväntat, iof så tycker jag att formen när jag tränat har sett bättre ut sista passen så jag kanske har lyckats få bort lite mer fett lr vätska.

Dricker för mycket light läsk och energidrycker just nu, men det stillar hungern. Monster och Celsius är mina favoriter :-)

Har nästan blivit lite periodisk fasta oxå, iaf dom dagar när jag inte tränar så kan det dröja flera timmar innan jag äter en riktig måltid (ingen riktig fasta då jag intar aminosyror).
Tycker det känns bra att få äta stora måltider på kvällen så man får bli riktigt mätt.

Får se om jag kommer under 90kg eller om jag avbryter...

Styrkan känns lite sådär ibland men inte helt sämst, blev 160kg frontböj igår och om det inte vore för att jag får så ont i axlarna skulle nog 180-200kg gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar