fredag 30 november 2012

91kg

Ganska tom men axelpasset gick ok...


4 kommentarer:

  1. Du svälter ju dig själv för att gå ner i vikt, en skopa bcaa till frukost?? really? går inte du upp sen när du börjar äta som vanligt igen?

    SvaraRadera
  2. Är det totala kaloriintaget per dag som spelar roll i slutändan. Finns ingen som säger att man behöver äta frukost.
    Äter jag 3 pizzor på kvällen så kommer jag ju inte gå ner i vikt.

    Kör typ periodisk fasta, äter inget på förmiddagen sen några måltider på eftermiddagen.

    Vad är vanligt ?

    Äter jag mer kalorier än nu går jag upp, självklart.

    Vill prova nått nytt som kanske är lättare än att äta kyckling sallad 10 gånger per dag. Nu äter jag få men stora portioner godare mat och massor med BCAA.

    Målet är att vara under 90kg ett tag och se om jag klarar av det, har typ provat dom flesta metoderna att dieta på i år och det här har varit lättast hittills. Ingen kardio o h ändå hårdare än dom flesta på gymmet.

    SvaraRadera
  3. Ok, ja man måste ju testa sig fram. Men blir det inte för mycket kostillskott för dig? är inte du orolig över all sötningsmedel och alla stabiliseringsmedel, förtjockningsmedel och e-ämnen som finns i kostillskotten, själv är jag nojig som fan och har dragit ner på det som fan. Du har inte funderat på att börja löpa osv? pudzianowski och konstantin är exempel på supertungviktare som springer regelbundet eller kör annan hård kardio.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo lite ang sötningsmedel som blivit riktigt mycket senaste tiden. Läste nån som hade haft dåliga lever lr njurvärden och dom blev åt det bättre när han slutade med aspartam.

      Men alla dom ämnena kommer man ju princip inte undan i "vanlig" mat om du inte gör allt från början och köper ekologiskt.

      Hoppas att jag inte röker, dricker eller tar några mediciner utav alla dess slag ska göra att jag har lite till godo på light produkterna och kosttillskotten.

      Men visst om min prio var att leva hälsosamt hade jag ändrat på min kost och kosttillskotts intag och kört mer motion.

      Jag går hela dagarna på jobbet så lite rör jag på mig sen gym 4 gånger veckan känns som att det räcker för mina mål.

      Radera