tisdag 18 juni 2013

Instagram

Sitter aldrig vid datorn längre och Instagram är så smidigt så orkar inte/glömmer bort att skriva här.

Formen har bara blivit sämre och har fått träna mindre nu sista tiden då min kropp inte hinner återhämta sig.
Riktigt sliten hela tiden och passen har varit tråkiga för att jag kännt mig svag.

Men igår var jag körde bröst/triceps på Delta Gym. Och det blev ett riktigt bra pass :-) Kände mig riktigt pumpad och styrkan var Ok.
Gör stor skillnad när det är bra gym och bra folk.

Känner sig lite som en bluff på Instagram då typ alla ser stora ut där :-D
Men fick lite komplimanger igår och frågor när jag ska tävla så kanske inte ser så dåligt ut som jag tycker...

Nu fick jag lite mer motivation att sköta kosten bättre och köra hårdare i gymmet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar