måndag 20 maj 2013

Power Club stockholm

Tränade på Power Club idag för att få lite variation.
Var längesedan jag tränade där sist och det blev bröst/triceps.

Gymmet är ganska bra men skulle bli mycket bättre om dom köpte in bättre stänger...

Det dom har nu är några billiga skräpstänger som känns helt obalanserade, stumma, tjocka, äckliga m.m.
Jag kan inte köra bänk, böj, mark med värdelösa stänger blir bara irriterad.
Känns helt fel bara.
Körde 170kg som tyngst och i botten så började hela stången snurra istället för att ändarna gör det och det blir helt fel.

Så om ni läser det här... Köp Eleiko lr motsvarande stänger så blir erat gym dubbelt så bra !

Dom har lite Gymleco maskiner med fria vikter och tunga hantlar som räddade passet. Blev 70kg hantlar i lutande bänkpress.

Bra gym i övrigt och tror dom har billiga medlemskort.

Lite varmt och fuktigt skulle dom flesta tycka men jag vill bli svettig när jag tränar :-D

Gick för övrigt till gymmet idag och det tog ett tag... Hehe

2 kommentarer:

  1. Nytt headset? Nått bra som du kan rekommendera?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min sony har gått sönder :-( är bara ett dåligt bluetooth från samsung som jag använder nu...

      Radera