söndag 16 december 2012

Bonuspass 2

Blev ett till bonuspass, hoppas inte mina armbågar tar slut bara.
Körde biceps och baksida ben idag och typ 10min kardio på gångband :-)

Riktigt skönt att typ träna varje dag men tror jag kommer gå i väggen ganska snabbt, känner redan nu att armbågarna är slitna och då har jag bara kört lätt triceps och biceps extra den här veckan.
Kör fortfarande periodisk fasta lr vad det kallas, äter endast aminosyror under mina första vakna timmar sen blir det 2-3 stora måltider mat. Funkar sjukt bra för mig att hålla vikt/gå ner i vikt för jag äter mig mätt vid varje måltid och har inga problem alls med att inte äta något förutom aminosyror i flera h när jag "fastar".
Hur bra det är för att behålla muskler är ju svårt att veta men enkelt att gå ner i vikt.

Ser som vanligt mycket hårdare ut i speglarna men min mobil är inte bättre :-(







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar